با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش سرمایه بلندمدت است
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش سرمایه بلندمدت است
مدیرکل امورمالی و ذی حساب وزارت آموزش و پرورش گفت: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری بلندمدت است.
به نقل از فارس:علی کریمی در همایش 2 روزه عاملان ذی‌حساب امور مالی ادارات آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروزه در دنیای ارتباطات و تکنولوژی ارسال اطلاعات به موقع می‌تواند در برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در راستای اهداف آموزش و پرورش در بُعد حمایت مالی موثر باشد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز گفت: مشکل آموزش و پرورش تماماً مسائل مالی نیست بلکه عدم تدبیر است، به همین منظور کارشناسان و مسئولان امور مالی باید در محاسبه هزینه‌ها با هدف کاربردی و راهبردی و اهداف آموزشی دقت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آمار 25 درصدی کودکان واجب‌التعلیم که حدود 160 هزار نفر هستند نیز پراکندگی متوسط جمعیت دانش‌آموزی در هر یک کیلومتر 11 دانش‌آموز وجود دارد، باعث شده است که هزار و 800 واحد آموزشی اضافه ساخته شود که نتیجه پراکنده بودن و پایین بودن جمعیت دانش‌آموزی است.

مدیر آموزش و پرورش چابهار در قیاس استان سیستان و بلوچستان با دیگر استان‌ها گفت: به طور متوسط در هر 30 کیلومتر یک واحد آموزشی به طوری که در دیگر استان‌های کشور به فاصله (4کیلومتر) یک ناحیه تا ناحیه دیگر یک واحد آموزشگاهی تعریف شده است.

محمد سراوانی درادامه تصریح کرد: به لحاظ محرومیت سیستان و بلوچستان و همجواری با کشورهای هم‌مرز، اگر نیازمند تغییر هستیم لازمه آن تأمین اعتبارات مالی و بکارگیری در آموزش است.

وی افزود: نگاه مردم به آموزش و پرورش نسبت به گذشته متفاوت شده است به طوری که فضاهای آموزشی را جزء سرمایه‌های خود دانسته و در حفظ و نگه‌داری آن و ارتقاء اهداف آموزشی به آموزش و پرورش یاری می‌رسانند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 8:27 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |